Výsledky Czech StudNET Awards 2017

Tak nám skončil letošní StudNET. A tak nezbývá než trošku bilancovat. Co se nám podařilo? Podařilo se do soutěže zapojit další školy. Zvýšila se kvalita projektů v kategorii Využití IT ve sféře businessu a podařilo se porotu soutěže rozšířit o další partnery. Zkusili jsme rozdělit "obhajobu" projektů a přednášky partnerů do dvou poslucháren. Pro příští rok se vrátíme k původnímu modelu, kdy se vše bude odehrávat v jediné posluchárně.

Rozhodli jsme se také pro příští rok vytvořit pouze dvě soutěžní kategorie a to:

  • Informační technologie - kam bude spadat naprosto vše od informačních systémů přes projekty z internetu věcí až po mobilní aplikace,
  • Komunikační strategie - nová média - tato kategorie zůstane zachována - tzn. spadají sem projekty z marketingu, které využívají ke svému šíření "nová média" (myšleno v podstatě pouze internet - ať už použitím kanálu YouTube - tzn. videa, FB kampaně, kampaně na e-shopu, optimalizaci webových stránek,...).

Hlavním kritériem pro hodnocení projektů bude do budoucna přínos řešení projektu pro studenta - tzn. co vše se u něj naučil. Další důležité kritérium bude inovativnost projektu vzhledem k dostupným zdrojům. Tzn. i projekt, který není dokončený, ale má za sebou řadu třeba neúspěšných cest a pokusů, může být velice hodnotný.

A teď již k vlastním výsledkům.

Kategorie Využití IT ve sféře businessu

UmístěníProjekt
1. místo:Stanislav Svědiroh ze SPŠE a VOŠ, Pardubice s projektem “Zábavná rehabilitace”.
2. místo:Petr Štěpánek ze Smíchovské střední průmyslové školy, Praha s projektem “Animatronická robotická ruka”
3. místo:Jan Tesař a Adam Přibyl ze Smíchovské střední průmyslové školy, Praha s projektem “Chytrá silnice + auto”
3. místo:Jan Štancl ze SPŠE a VOŠ, Pardubice s projektem „Hexapod“

Kategorie Komunikační strategie - Nová média:

UmístěníProjekt
1. místo:Michael Kašpar s projektem “Případová studie e-shopu a prodejny zdravé výživy Špalda.cz”,
2. místo:Miroslav Varga s projektem “Marketingová strategie on-line pekařství”,
3. místo:Matěj Čáp s projektem “Analýza marketingové strategie e-shopu expresdarek.cz”, všichni ze zaměření Internetový marketing SŠIE DELTA, Pardubice.

Kategorie Mobilní aplikace:

UmístěníProjekt
1. místo:Stanislav Kinzl a Jakub Kortus z Jiráskova Gymnázia v Náchodě s mobilní aplikací „Baby-friendly Map“,
2. místoLuboš Zápotočný, Tomáš Faltejsek a Michal Havelka z SŠIE DELTA, Pardubice s mobilní aplikací “Company Management App”,
3. místoletos uděleno nebylo.

Speciální cenu generálního partnera společnosti Foxconn získali Jana Stopková, Josef Kopecký a Luboš Zápotočný ze školy SŠIE DELTA, Pardubice, za projekt z oblasti internetu věcí BigIT.

Cenu generálního partnera společnosti Foxconn za mimořádnou kvalitu a velký společenský přínos získal Milan Mottl ze SOŠ Educa, Pardubice za videodokument „Smrt je realita“.